Ústí n.L. - Saské Švýcarsko na kolech

Super cyklotrasa, jízda v pohodě, žádné vynášení kol, celkem příjemných cca 123 km a jako bunus možnost vyhlídek a zdolání 2 ferrat (obtížnost C, není třeba speciál.výbava). Trasa z větší části cyklostezky - Ústí n.L.- Děčín - Schona - v Bad Schandau přes most a vracečka po druhém břehu směr Hřensko. Před výjezdem z Bad Schandau odbočka vlevo směr Ostrau (z Ústí n.l. k odbočce přes most 50km). Sledujeme značení a odbočíme v pravo po zelené, značena rovněž jako cyklotrasa. Po pravé straně jsou masivy Schramsteine kam lze vystoupat pěšky po zajištěné cestě. Projíždíme zpevněnou cestou s parádními sjezdy i výjezdy, v lese mezi skalními masivy s parádním klimatem i v horkých letních dnech. Dostáváme se k masivum Affensteine, po pravé straně cesta k nástupu na známou ferratu Häntzschelstiege. Lze udělat malý okruch výstupem přes tuto ferratu, pak přes vyhlídku Carolafelsen sejít ke starší ferratě Zwillingsstiege po jejímž sestoupání jsme zpět u kol, tedy u nástupu na Häntzschelstiege. Nasednem na kola a pádíme dlouhým sjezdem na křižovatku Dietrichsround, kde odbočímo doprava, stále značená cyklo. Na dalším rozcestníku s cyklotrasami se dáme vlevo. Nutno držet se značení CYKLO !! Nazahýbejte jinde. Po této odbočse sjedete do údolí Křinice. No a pak už stačí jen jet podél Křinice - proti proudu, nikde neodbočovat a dorazíte do ČR - Zadních Jetřichovic (z odb. na Ostrau je to 21km) . Po České silnici pak skončíte pod Loupežákem s krásnou vyhlídkou a o 500m dále v příjemné hospůdce s posezením na terase. Po načerpání sil a doplnění tekutin pak smšr dolů do Hřenska (ze Zad.Jetřichovic 13km) a směr Děčín buď po silnici nebo jako jsme realizovali my nechat se za 30,-Kč pževézt na protější břeh do Schony a najet na parádní cyklostezku, která Vás dovede bezpečně do DC no a pak Ústí n.L (ze Hřenska 39km